ماندگاری بالا Options

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

در این محصولات از نت‌های گلی کم‌تر استفاده می‌شود. خصوصا در عطرهای تلخ مردانه این مورد مشهود است.

!! رایحه ای خوش، قیمتی ارزان و به صرفه، ماندگاری بالا و خوشبو همگی دست به دست هم داده اند تا یک عطر فوق العاده را به وجود بیاورند. از این عطر می توانید در قرار های عاشقانه و …. استفاده کنید چرا که رایحه ای شیرین، تند و طبیعتی خواهد داشت تا یاد آور لحظات خوب حضور در طبیعت را برای شما تداعی کند. برای خرید این عطر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که همواره مشاورین ارشاکو جهت ارائه ی راهنمایی و مشاوره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند.

معمولا در نت‌های پایانی از روایح کندر، چوب سدر، میخک، زنجبیل، صمغ، وانیل و رز استفاده می‌شود.

به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

یعنی بوی بد باکتری های زیر بغل توسط پری بیوتیک ها خنثی نمی شود. دیور اینکار را به سبک خودش و از طریق قوی تر کردن بوی اسپری انجام می دهد. به عبارتی رایحه این اسپری آنقدر تند و قوی است که بوی بدن و باکتری ها خود به خود خنثی می شود. اگر به دنبال اسپری مردانه با ماندگاری بالا هستید، اسپری دیور سَوِج بهترین گزینه است.

در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

پایدار، تجزیه ناپذیر، ماندگار، غیر قابل حل، حل نشدنی، اب نشدنی، ناگداز، بهم نخوردنی، منحل نشدنی

از دیگر دلایلی که میشه واستون اورد، آماده شدن این لیست قبل از گرونی های اخیر هستش!

بوی این اسپری ها نسبتا با کیفیت بوده و یک روز دوام می آورد. تمام اسپری های آف کورت در آمریکا تولید شده و پری بیوتیک دارند، پس بوی بد باکتری بدن شما را خیلی خوب کنترل می کنند.

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

عطر مشهور ایفوریا ساخت کشور آمریکا است و ساختار متمایز آن دلیل استقبال بی‌نظیر از آن عنوان‌شده است. رایحه این عطر تلخ، تند و البته کمی خنک است. این عطر برای فصل بهار، پاییز و زمستان شما محصولی متناسب به شمار می‌آید. ازآنجایی‌که گل‌های طبیعی در آن به کار گرفته‌شده است برای فصل بهار نیز ایده ال است.

To read more information in regards to بهترین عطر مردانه look into the internet site.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *