What Does عطر و ادکلن Mean?

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

روایحی با طبع گرم که با هر افشانه همچون شعله‌های گرم آتش شما را در خود احاطه و مانند گرمای لذت بخش آفتاب در اواخر بهمن ماه پوست تن را نوازش کند.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق العاده را می‌توان در میان روایحی انتخاب کرد که حداقل ماندگاری روزانه داشته باشند و در چند ساعت اول با پخش بوی عالی توجه افراد را به خود جلب کنند.

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

چند ماه گذشته من هم بی صبرانه منتظر اتمام مراحل پایانی این آلبوم بودم. امیدوارم ترانه های این آلبوم عاشقانه جبران کننده بخش کوچکی از محبت های بی دریغ و همیشگی شما باشد. • افشین مقدم ترانه سرای ترانه دو راهی ( عین خیالت نیست/ ترک اول ) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

در این شرایط بهترین انتخاب برایتان ادوتویلت‌ها هستند، که عطر سنگین نداشته باشند.

هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که یک بطری از شمش طلای نمادین پاکو رابان (معروف به ۱ میلیون) را نخریده باشد. نسخه جدید این عطر که به دلیل جذابیت خیره کننده اش محبوب است، شدت آن را افزایش می دهد و یکی از بهترین عطر های مردانه است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *