The عطر و ادکلن Diaries

خب به سراغ حال و هوای عاشقانه پاییز برویم که با انتخاب خاص‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی می‌تواند تا ابد یادآور شما برای پارتنر و زوج عاطفی‌تان باشد.

پس اگر می خواهید از یک عطر مردانه اورجینال لذت ببرید، حتما برای خرید اونتوس مردانه به فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

گروه بویایی چوبی، شامل عناصری با روایح چوبی قدرتمند هستند که مولکول ‌های درشتی دارند. مولکول ‌های این عطرها، از اولین اسپری، اعلام حضور می‌کنند و در فراز و فرود عطر، هویت اصلی خود را نمایش می‌دهند. روایح چوبی معمولا نشانگر استواری و تنومندی یک درخت هستند و به همین دلیل، در میان عطرهای مردانه بسیار به کار برده می شوند.

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

معمولا از روایح هل، مرزنجوش، رزماری، فلفل سیاه، بابونه، کاج، جوز هندی، سرو کوهی، اسطوخودوس و روایح مشابه برای تولید نت میانی استفاده می‌شود.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

 ادکلن مردانه با ماندگاری بالا از بهترین برند-۱ میلیون از پاکو رابان

اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

دوم اینکه آیا از اسپری بدن به عنوان دئودرانت استفاده می کنید؟

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

نت میانی: یاس، گل برف ، گل صدتومانی، ارکیده ، دانه‌های قرمز

یکی دیگر از مارک های ایرانی تولید کننده رنگ مو، والانسی می باشد که از محبوبیت خوبی نیز در بین مردم برخوردار است. این محصول یک رنگ موی بسیار باکیفیت و مرغوب بوده، که تمام انتظارات شما را از یک رنگ موی خوب برآورده می کند.

If you loved this article and you also would like to receive more info relating to بهترین عطر مردانه please visit our internet site.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *